Regulamin Stowarzyszenia
1). Postanowienia ogólne.
#1. Stowarzyszenie Ludzi Pozytywnych(dalej zwane: SLP) zaczęło działalność 25.02.2007r.
#2. SLP zrzesza „ludzi pozytywnych” w każdym tego słowna znaczeniu. Jeśli uważasz, że wiesz, czym jest „pozytywność” i jesteś pozytywny - dołącz do nas.
#3. W żaden sposób nie jesteśmy organizacja polityczną, terrorystyczną, zrzeszającą osoby o rasistowskich bądź obraźliwych poglądach, czy tym podobną.
#4. SLP oraz jego członkowie nie czerpią żadnych korzyści majątkowych z użytkowania forum bądź członkostwa w stowarzyszeniu. Stowarzyszenie nie pobiera także opłat za zrzeszenie się.
#5. Stowarzyszenie można opuścić w każdej chwili bycia jego członkiem bez jakichkolwiek konsekwencji.
2). Warunki członkostwa.
#1. Osoba zrzeszona w Stowarzyszeniu Ludzi Pozytywnych otrzymuje również członkostwo i możliwość pisania postów/wdawania się w dyskusje na forum Stowarzyszenia.
#2. Aby zostać członkiem Stowarzyszenia, należy wysłać zgłoszenie na e-mail SLP: [link widoczny dla zalogowanych] bądź gadu-gadu SLP: 45394899 z dopiskiem w temacie/nagłówku „członkostwo.” W wiadomości należy umieścić dane:
a) imię;
b) nazwa użytkownika, której będziesz używał/używała na forum;
c) wiek;
d) kontakt gg bądź e-mail, którego SLP powinno używać do wysyłania dalszych wiadomości (z wyraźnym zaznaczeniem tego, czy chcesz, by kontakt ten znali inni członkowie Stowarzyszenia);
e) zainteresowania;
f) w jaki sposób dowiedziałeś/dowiedziałaś się o SLP;
g) dlaczego chcesz dołączyć do Stowarzyszenia.
#3. Dane, które podaje nowy stowarzyszony, są dostępne jedynie dla kadry odpowiedzialnej za rekrutację nowych członków Stowarzyszenia oraz Administratorów forum.
#4. Dane z podpunktów a, c, d,e dostępne są jedynie kadrze rządzącej Stowarzyszeniem i bez wyraźnej zgody użytkownika/członka nie będą ujawniane pozostałym zrzeszonym ani żadnym osobom trzecim (chyba ze z przyczyn prawnych nastąpi taka potrzeba).
#5. Dane z podpunktów f oraz g mogą zostać ujawnione przez kadrę rządzącą SLP, chyba, że zrzeszona osoba wyraźnie zaznaczy w formularzu zgłoszeniowym do SLP, że sobie tego nie życzy.
#6. Po wysłaniu zgłoszenia należy dokonać rejestracji na forum SLP pod nazwą użytkownika, która podana została w podpunkcie b formularza zgłoszeniowego,
#7. Odebrane i zaakceptowane zgłoszenia będą skutkować aktywowaniem konta na forum SLP oraz powiadomieniem o tym fakcie użytkownika (drogą pozostawionego w formularzu kontaktu).
#8. Stowarzyszenie można w każdej chwili opuścić. Należy wówczas wysłać Prywatną Wiadomość (PW) na forum Stowarzyszenia do użytkownika KiniaKan. Mile widziane będą powody takiej decyzji.
#9. Wraz z opuszczeniem Stowarzyszenia należy się liczyć z tym, że konto użytkownika na forum również zostanie usunięte.
#10. Dla gości oraz niezalogowanych użytkowników na forum widoczne są tylko działy „Regulamin” oraz „Gościnnie” (służący do zadawania pytań przez przyszłych/potencjalnych zrzeszonych).
3). Uwagi końcowe.
#1. Zapoznanie się z Regulaminem Stowarzyszenia nie jest równoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminem Forum.
#2. Członek Stowarzyszenia, który zarejestrował się na forum, a nie zapoznał się wcześniej z Regulaminem Forum, powinien niezwłocznie to uczynić.
#3. W razie pytań należy słać Widomość Prywatną do użytkownika KiniaKan.
#4. SLP zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
#5. Zmiany w regulaminie obowiązywać będą z momentem ich wprowadzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KiniaKan dnia Pon 14:03, 07 Kwi 2014, w całości zmieniany 3 razy
|